پرش لینک ها
خرید آجر در گوهردشت

خرید آجر در گوهردشت

اگر قصد خرید آجر در گوهردشت را دارید یا می‌خواهید از قیمت آجر اطلاع یابید، آجر نور شهریار بهترین انتخاب است. اما پیش از آن بهتر است کمی بیشتر با آجر آشنا شویم که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آجر از دوران قدیم جزو مهمترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان سازی بوده و همچنان هست. در گذشته تنها از خشت‌های دست ساز برای ساختمان‌سازی استفاده می‌کردند، با پیشرفت صنعت، آجر بیشتر از پیش توسعه پیدا کرد و انواع مختلف این محصول به کمک روش‌ها و فناوری‌های گوناگون تولید گردید. از زمان‌های بسیار دور، از آجر در مکان‌های مذهبی و تاریخی استفاده می‌کردند که هم‌اکنون می‌توانیم آن آجرها را در این قسمت‌های مختلف این مکان‌ها مشاهده کنیم.

شماره تماس : 090265032330263655555502165580420

 بررسی تقسیم بندی انواع آجر

خرید و فروش آجر و به طور کلی آجر را با معیارهای مختلفی طبقه‌بندی می‌کنند که هنگام خرید آجر در گوهردشت، این معیار ها در قیمت آجر بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

  • آجر مطابق با کیفیت، به سه نوع درجه یک، دو و سه تقسیم می‌‌گردد.
  • آجر طبق روش تولید، به سه نوع آجر اکسترودی، آجر پرسی و آجرهای دست ساز تقسیم بندی می‌شود.
  • آجر مطابق با موادِ استفاده شده در روند ساخت، به آجر رسی یا سفالی، آجرهای شیل، آجر بتنی و آجر نسوز تقسیم می‌گردد.
  • آجر طبق محل به کارگیری، به دو نوع آجر توکار و آجر نما تقسیم شده است.
  • این محصول بر اساس کاربرد، به دو نوع آجرهای معمولی و آجرهای مهندسی تقسیم می‌شود.
  • آجر مطابق با شکل ظاهری، به سه نوع آجر هره، آجر مجوف و آجر پخ تقسیم خواهد شد.

مواد تشکیل ­دهنده خرید آجر در گوهردشت

ساختار و ماده اصلی آجر، خاک رس می‌باشد که معمولا با ۱۵تا ۲۰درصد وزن آن، آب مخلوط نموده و از گل حاصل­ شده، خشت خواهند ساخت. از پختن خشت و تغییراتی که بر اثر گرما، در آن به وجود می‌آید، آجر تشکیل می‌شود. درون خاک رس، ترکیباتی مثل سنگ آهک، سولفات‌ها، اکسید و فسفات­ ها و… وجود دارد و مقدار کاهش یا افزایش هر یک از آن‌ها، باید در خاک رسِ به­ کار رفته در تهیه آجر، مورد توجه قرار قرار بگیرد که طبق استانداردهای موجود، میزان این ترکیبات موجود در خاک رس عبارتند از:

  • اکسیدها شامل اکسید سیلیسیم ۴۰تا ۶۰درصد، اکسید آلومینیوم ۹تا ۲۱درصد، اکسید آهن ۳ تا ۱۲درصد و اکسید منیزیم حداکثر ۴درصد می‌شوند.
  • آهک: تا میزان ۳۰درصد به شکل گرد سنگ آهک
  • سولفات­ کلسیم (سنگ گچ)، منیزیم، پتاسیم و سدیم در مقدار کم؛ سنگ گچ حدود ۱درصد، کلرور سدیم و..
  • پتاسیم حداکثر تا ۱درصد
  • ماسه: ۱۰تا ۱۵درصد

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید آجر در گوهردشت می‌توانید با ما در آجر نور شهریار تماس بگیرید.

 مراحل ساخت و خرید آجر در گوهردشت

  • استخراج خاک رس از زمین: حمل آن به کارخانه، جدا نمودن خاک سطحی یا نباتی و ریشه گیاهان و… از این محصول
  • عمل آوردن خاک یا آماده­ سازی مواد خام آجر: سنگ ­شکنی اولیه، تبدیل خاک رس به گرد، سرند کردن آب، ارسال به آسیاب و جدا نمودن دانه‌هایی که رنگ را ضایع می کنند یا افزایش مقدار اکسید آهن خاک (در حالتی که رنگ محصول، مهم باشد)
  • ساختن گل جهت تولید خشت: افزودن آب در حد مجاز و هم­زدن در مخلوط­ کن مکانیکی جهت چسبندگی و شکل ­دهی

 قیمت آجر در گوهردشت

از آنجا که آجر یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شود، خرید آن با قیمتی مناسب بسیار حائز اهمیت می‌باشد. اما قیمت آجر هم مانند تمامی مصالح دیگر، نسبت به کاربرد و نوع استفاده از این محصول متغیر بوده و از نرخ متفاوتی در بازار برخوردار است. اما به طور معمول قیمت آجر این نوع مصالح پرکاربرد، از ۳۰۰ تومان شروع شده و با توجه به نوع آن افزایش پیدا خواهد کرد، اما اگر تمایل به خرید آجر در گوهردشت با بهترین قیمت را داشته باشید، آجر نور شهریار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، چرا که زیرا این نوع آجر نسبت به دیگر مدل‌های آجر، از قیمت پایین تری برخوردار می‌باشد.

البته همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، قیمت آجر بسته به نوع کاربری که این محصول دارد و در جایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین شده و در مقایسه با چیزی که به سازنده ارائه می‌دهد در بازار نرخ بندی خواهد شد.

خرید آجر در گوهردشت

شماره تماس : 090265032330263655555502165580420